December 15, 2009

kau tewas gay ass.

kadang2 tak faham.
kadang2 aku bengang.
selalu sakit hati.
terlebih lebih menyampah.


tolong la BLAHHH dari life aku . boleh tak?


kau kacau jiwa aku.
kau kacau kasih sayang aku dengan si dia.
kau sibukan diri kau antara life aku dengan cinta hati aku.

ahh senang cite kau ni penyibuk. busy body. bajet malaikat. tolong la faham manusia oii.

kalau aku da lari dari kau, bermakna aku da lari jauh2.
kau tak payah nak mengejar dan terkejar2. kau pasti tak berupaya untuk dapat.
banyak lagi manusia kat muka bumi ni. kau kejarla mereka. walaupun lelaki . kau kejar la.
kan muka kau macam gay ass.

aku dah bahagia sekarang. bahagia dengan ape yang aku ada dan dengan ape yang aku punya.
aku tak susah kan hidup kau. dan kauu jangan la nak susah kan hidup aku. kau da tewas.dan tolong lah terima hakikat.


p/s : aku sayang shukri sorang. takde due, tiga atau lebih. okay?

No comments:

Post a Comment